Saturday, September 20, 2008

realili yang sungguh menyakitkan...

ku sangkakan panas sampai ke petang..rupanya hujan di tengah hari...ku harapkan bahagia yang datang...rupanya begini...
sedih lagi penih...parut yang baru sembuh, kini bernanah dan berdarah kembali..makin parah seningga tiada lagi penawar yang dapat menyembuhkannya...apa yang harus ku lakukan agar ku dapat melalui semua ini?
selama ini aku dipermainkan oleh dua insan yang sngat kukenali...hatiku sangat pedih, dan kini merintih-rintih..lepaskanlah aku dari siksa ini..aku dah tak dapat menangung lagi semua ini...terlalu perit..pedih sangat...
aku cuma inginkan cint, kasih sayang dan belaian dari seorang suami yang kucintai sepenuh hati..suami yang telahku kletakkan harapan dan mengorbankan segala yang ada hanya untuk dirinya...aku tidak tahu lagi dimana harus lua luahkan rasa hati ini..bg semua, aku adalah puncanya...salh aku kerna cemburu pada suamiku...salahkah aku? salahkah aku yang inginkan belaian dari seorang insan yang bergelar suami ini?...dimana harus ku cari...?
aku masih disakiti....

No comments: